| HOME | | PRODUK | | GAP | | INFO| | CONTACT |

*****

>> DAFTAR AKAUN ANDA DISINI !!! <<

>> DAFTAR JUNIOR AKAUN DISINI (Bawah 18 Tahun)!!! <<

>> INFO LENGKAP EMAS PUBLIC GOLD <<

>> DAFTAR AKAUN PGMALL DISINI !!! <<

*****

++Do LIKE @ SHARE ARTICLE++

Thursday, August 8, 2019

Kelebihan Shopping di Platform PGMALL



Berbelanja secara online ataupun online shopping sudah menjadi trend masakini. Dengan kesibukan manusia bekerja dan bersama keluarga, mungkin ada yang tidak sempat atau malas untuk keluar shopping maka, online shopping menjadi pilihan utama masyarakat masakini. Dengan online shopping, segalanya hanya di hujung jari. Berbelanja dari rumah atau pejabat sahaja kemudian buat bayaran secara online dan terima barangan.

Platform online yang paling terkenal masakini ialah Lazada dan Shopiee. Kalau dahulu online shopping ini tidak begitu popular dan kedengaran jangkal namun tidak lagi pada masa kini. Online shopping telah menjadi trend masyarakat zaman moden.


Saya tak mahu cerita dua online shopping yang popular itu, namun, saya nak memperkenalkan satu lagi online shopping yang best yang dipanggil PGMALL! Apa yang menariknya tentang PGMALL? Banyak yang menarik dan tak mampu untuk saya ceritakan kesemuanya. PGMALL memiliki banyak kelebihan berbanding dua lagi online shopping popular tersebut.


1- PGMALL berpusat di Malaysia, diusahakan oleh rakyat Malaysia! 
-PGMALL adalah salah satu bidang perniagaan di bawah syarikat emas terkemuka Public Gold Sdn Bhd. Dengan memiliki lebih 18 pusat di seluruh negara (dan akan berkembang lebih banyak), Public gold menyediakan perkhidmatan yang terbaik.

2- Public Gold menyediakan Insentif kepada pembeli!
Umumnya, business public gold disediakan untuk dealer emas berdaftar di syarikat public gold. Namun begitu, Pembeli yang membeli di PG Mall juga berpeluang mendapat insentif juga. Walaupun mereka bukan dealer Public Gold, mereka berpeluang jana income yang besar dengan PG Mall. Sebab itu lah saya katakan, rugi siapa tak kenal PG Mall. Sudah lah kita berbelanja, dapat balik insentif kepada kita dalam bentuk GoldCash dan akan dimasukkan dalam E Wallet. E Wallet boleh digunakan untuk shopping di public gold. 

Ini merupakan salah satu cara bagi mencapai matlamat  founder Public Gold, iaitu Dato Loise Ng iaitu bagi melahirkan satu juta jutawan!

3-Shopping dan anda berpeluang menang emas!
Inilah yang paling seronok apabila berbelanja di PG Mall. Shopping dan dapat emas free jika anda bertuah!  Hadiah emas ini diadakan untuk menggalakkan masyarakat menggunakan PG Mall sebagai online platform untuk membeli-belah. PG Mall membuat cabutan bertuah jongkong emas kepada sesiapa pembeli yang bertuah secara mingguan dan bulanan. Syaratnya, mestilah berbelanja di PG Mall melebihi RM30 dan keatas. Kita berpeluang menyertai satu cabutan bertuah. Kalau beli 1 barang, berpeluang sekali. Kalau berbelanja 10 barang, kita berpeluang sebanyak 10 kali. Menarik bukan?

Pengalaman saya sendiri. Saya pernah menang emas apabila shopping di PGmall!

4-Install PGMALL apps dan anda boleh menang setiap hari!
Setiap 24 jam, anda boleh membuat sekali goncangan terhadap apps public gold yang diinstall di dalam telefon pintar anda. Setiap goncangan akan memberi anda hadiah-hadiah tertentu seperti wang yang akan dimasukkan ke C-wallet dan juga pelbagai voucer belian di PGMALL.

Banyak lagi kelebihan shopping online di PGMALL ini. Apa yang anda tunggu lagi? Mari mendaftar di Link yang disediakan

Daftar akaun PGMALL di link ini >> LINK <<

.

No comments:

Post a Comment

PROFIL DEALER

Nama: Dr. Osman bin Ayop (Dr Osh) Business Name: Doktor Emas Trusted Gold Advisor Kerjaya: Pensyarah Kanan, Fakulti Kejuruteraan ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LIVE HARGA EMAS SEMASA:


Gold price by GoldBroker.com

SOALAN-SOALAN LAZIM TENTANG EMAS. KLIK MANA-MANA SOALAN UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT

(1) BAGAIMANA DAFTAR AKAUN EMAS PUBLIC GOLD ?

(2) SIMPAN EMAS KENA BAYAR ZAKAT. RUGI TAK ?

AWARD & RECOGNITION

AWARD RECOGNITION: